Η ιστορική κινητοποίηση της Παρασκευής 2 Μαρτίου δείχνει με σαφήνεια ότι ο κόσμος της αναπλήρωσης και της αδιοριστίας αλλά και γενικότερα ο εκπαιδευτικός κόσμος βρίσκεται σε αγωνιστική ανάταση και διεκδικεί αποφασιστικά μαζικούς διορισμούς απέναντι στις μνημονιακές πολιτικές.
Ο εκπαιδευτικός κόσμος που την Παρασκευή όχι μόνο δε λύγισε μπροστά στην πολιτική της άγριας καταστολής αλλά αντίθετα, με μαχητικότητα και αποφασιστικότητα έσπασε την τρομοκρατία και άνοιξε τις πόρτες του Υπουργείου Παιδείας μέσα στο οποίο εκατοντάδες εκπαιδευτικοί πραγματοποίησαν κατάληψη και μαζικότατη Συνέλευση Αγώνα στην οποία αποφάσισαν την ανανέωση του ραντεβού τους με το Υπ. Παιδείας την 9 Μάρτη με νέα κινητοποίηση.
Ο Υπουργός παιδείας που την Παρασκευή αγνόησε τους εκπαιδευτικούς καλεί σε συνάντηση τη ΔΟΕ και την ΟΛΜΕ την Τετάρτη 7-3 2018. Είναι φανερό ότι Κυβέρνηση και Υπ. Παιδείας στοχεύουν στην εκτόνωση της αντιπαράθεσης ώστε να κλείσει ο κύκλος των μαζικών κινητοποιήσεων και να μπορέσουν έτσι να ανακτήσουν την πρωτοβουλία των κινήσεων χωρίς την πίεση των δυναμικών κινητοποιήσεων.
Προσπαθούν να διασπάσουν το εκπαιδευτικό κίνημα και να συζητούν πίσω από κλειστές πόρτες και με απόντες τους εκπαιδευτικούς. Το πλήθος πρέπει ήσυχα –ήσυχα να αποσυρθεί, ο χώρος έξω από του Υπουργείο να αδειάσει έτσι ώστε ο Υπουργός Παιδείας να εξηγήσει χωρίς τα ενοχλητικά συνθήματα των εκπαιδευτικών ότι «αγωνίζεται» να λύσει το «δημοσιονομικό πρόβλημα» και να αποσπάσει από τους Θεσμούς τη «δέσμευση» για διορισμούς στο χρονικό ορίζοντα της επόμενης τριετίας, ότι «ελπίζει» να έχει τη δέσμευση των Θεσμών «όταν τελειώσει η επιτροπεία», όπως δήλωσε σε ραδιοφωνική του συνέντευξη στο «Κόκκινο».
Ο αγώνας μας πρέπει να κλιμακωθεί.
Τα αιτήματα για μαζικούς μόνιμους διορισμούς με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία, για διορισμό όλων των αναπληρωτών – κανένας αναπληρωτής χωρίς δουλειά- για εξίσωση των δικαιωμάτων αναπληρωτών και μονίμων, αποτελούν τον πυρήνα των διεκδικήσεων του κόσμου της εκπαίδευσης και ταυτόχρονα αμφισβητούν έμπρακτα τα μνημονιακά δεσμά και την κυβερνητική πολιτική.
Ο Α΄Σύλλογος Αθηνών Εκπαιδευτικών Π.Ε
- Στηρίζει την απόφαση της Συνέλευσης Αγώνα που πραγματοποιήθηκε μέσα στο Υπουργείο Παιδείας για αγωνιστική κλιμάκωση με νέο πανελλαδικό συλλαλητήριο και απεργιακή κινητοποίηση την Παρασκευή 9 Μάρτη, στο Υπουργείο Παιδείας.
- Κηρύσσει για την Παρασκευή 9 Μαρτίου στάση εργασίας την τελευταία ώρα της πρωινής ζώνης και από τις 1.15 έως τη λήξη του ωραρίου για την απογευματινή ζώνη.
- Συμμετέχει στον συντονισμό Συλλόγων Π. Ε. και ΕΛΜΕ που καλεί ο Σύλλογος Εκπ/κών
Π. Ε. Άνω Λιοσίων – Ζεφυρίου – Φυλής την Τετάρτη 7/3 στις 18:30 στη ΔΟΕ.
ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ
- Μόνιμους μαζικούς διορισμούς στη εκπαίδευση με μοναδικό κριτήριο την προϋπηρεσία και το πτυχίο.
- Διορισμό όλων των αναπληρωτών/τριών για την άμεση κάλυψη των 25.000 τουλάχιστον κενών στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, χωρίς όρους και προϋποθέσεις .
- Κανένας αναπληρωτής χωρίς δουλειά.
- Πλήρη εργασιακά, ασφαλιστικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα στους αναπληρωτές. Εξίσωση δικαιωμάτων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών με αυτά των μόνιμων.
- Δεν μπαίνουμε σε κανένα παζάρι μορίων, δε δεχόμαστε κανένα πλαφόν στην προϋπηρεσία, κανένα προσοντολόγιο.
- Άμεση εφαρμογή της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης σε όλη την επικράτεια, όλα τα παιδιά 4 έως 6 ετών στο δημόσιο νηπιαγωγείο. Ίδρυση νέων νηπιαγωγείων, μαζικοί διορισμοί νηπιαγωγών, άμεσες λύσεις για κτιριακό και υλικοτεχνική υποδομή.
- Σύσταση άμεσα όλων των απαραίτητων οργανικών θέσεων για όλες τις υπάρχουσες σήμερα ειδικότητες της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.
- Κάλυψη όλων των κενών-ένας εκπαιδευτικός Παράλληλης Στήριξης για όλες τις ώρες που αντιστοιχούν σε κάθε μαθητή με γνωμάτευση.
- Καμία υποχρεωτική μετακίνηση μαθητή-όχι στα πληθωρικά τμήματα – μπλοκάρουμε τις τριμελείς επιτροπές του ΠΔ 79.
- Διεκδικούμε αυξήσεις στους μισθούς για να μπορούμε να ζούμε με αξιοπρέπεια από το μισθό μας! Κάλυψη των απωλειών της οχταετίας, απόδοση όλων των χαμένων κλιμακίων.
- Όχι στην αξιολόγηση/αυτοαξιολόγηση. Παιδαγωγική ελευθερία και δημοκρατία στο σχολείο.