Το σχολείο που βιώνουμε – το σχολείο που οραματιζόμαστε

Σε αυτό το αφιέρωμα, δημοσιεύουμε τα κείμενα του Συλλόγου, προτάσεις των παρατάξεων, κείμενα των συναδέλφων, εισηγήσεις από τις ημερίδες της ΔΟΕ

Α΄ Σύλλογος Αθηνών ΠΕ: Συμβολή στον κύκλο συζητήσεων – εκδηλώσεων της ΔΟΕ με θέμα «Το σχολείο που βιώνουμε – το σχολείο που οραματιζόμαστε»

Α΄ Σύλλογος Αθηνών ΠΕ: ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΟΥ ΒΙΩΝΟΥΜΕ-ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΟΥ ΟΡΑΜΑΤΙΖΟΜΑΣΤΕ

ΔΟΕ: Το σχολείο που βιώνουμε – Το σχολείο που οραματιζόμαστε: κριτική και διεκδικήσεις.

 

Προτάσεις παρατάξεων

Οι θέσεις του ΠΑΜΕ:

Πρόταση αγώνα και διεκδίκησης για το σχολείο των σύγχρονων λαϊκών αναγκών

ΠΑ Η κατάσταση την Προσχολική Αγωγή και η θέση του ΠΑΜΕ Φλεβάρης 2016

Κείμενα συναδέλφων:

ΣΚΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΙ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ – Ελένη Παπαποστόλου

ΑΔΙΕΞΟΔΑ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ Του Νίκου Ζούκη

Εισηγήσεις από ημερίδες της ΔΟΕ:

Εισήγηση του Περικλή Παυλίδη σε ημερίδα Ναυπλίου και Τρικάλων

Μεθοδολογικά ζητήματα του σχολείου των κοινωνικών αναγκών και του έργου των εκπαιδευτικών 

Εισηγήσεις από την ημερίδα στη Ρόδο

Το σχολείο που οραματίζονται vs. το σχολείο που οραματιζόμαστε

Εισηγήσεις από την ημερίδα στα Χανιά

Ερχόμαστε από μακριά και πάμε πολύ μακριά. Σκέψεις και προτάσεις για ένα νέο παιδαγωγικό ποίημα

Η Παιδαγωγική και Κοινωνική Αποστολή του Σχολείου από την οπτική του “Προσδοκώ”, του “Είναι” και του “Θέλω”

Εισηγήσεις από την ημερίδα στη Θεσσαλονίκη

Η παιδαγωγική εργασία στο σχολείο του παρόντος και του μέλλοντος

Εισήγηση του κ. Χρήστου Δ. Τουρτούρα 

Εισηγήσεις από την ημερίδα στην Αλεξανδρούπολη

Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗ ΔΙΝΗ ΜΙΑΣ ΠΑΡΑΤΕΤΑΜΕΝΗΣ  ΚΡΙΣΗΣ: Στο ελληνικό σχολείο διδάσκουν χρεωμένοι δάσκαλοι, με χρεωμένους μαθητές χρεωμένων γονέων

Εισηγήσεις από την ημερίδα στις Σέρρες

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: Αντλώντας από το ελληνικό και ευρωπαικό παρελθόν και διαμορφώνοντας το ελπιδοφόρο αύριο της ελληνικής εκπαίδευσης , Του Σήφη Μπουζάκη, ομότιμου καθηγητή του Πανεπιστημίου Πατρών

Αναζητώντας ένα Εθνικό Πλαίσιο για την παιδεία, του Γιώργου Μπαγάκη, Καθηγητή στο Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής Πανεπιστημίου Πελοποννήσου