Το ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ συνεχίζει να αγωνίζεται ενάντια σε κάθε μορφή αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, γιατί πιστεύει ότι η αξιολόγηση δεν είναι μέσο για τη βελτίωση και αναβάθμιση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου. Αποτελεί προκατασκευασμένο εργαλείο για τη χειραγώγηση των εκπαιδευτικών, την καταστρατήγηση των δικαιωμάτων τους και τη μεθόδευση χιλιάδων απολύσεων που θα έχουν σαν αποτέλεσμα τη διάλυση της δημόσιας παιδείας.
Ο εκπαιδευτικός δε χρειάζεται αξιολόγηση, στήριξη χρειάζεται, όπως και το δημόσιο σχολείο.
Πώς αξιολογούνται όλοι αυτοί που σχεδιάζουν εκπαιδευτική πολιτική συνεχίζοντας το απαράδεκτο καθεστώς των κληρώσεων των παιδιών για μια θέση φοίτησης στο δημόσιο Νηπιαγωγείο αποκλείοντας τα προνήπια; Αυτοί που συγχωνεύουν και καταργούν τμήματα ακόμα και κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς; Που δεν έχουν μεριμνήσει να υπάρχει αναπλήρωση σε περίπτωση ασθένειας του/της Νηπιαγωγού; Που έχουν εγκαταλείψει το Ολοήμερο Νηπιαγωγείο το οποίο λειτουργεί με ανεπαρκείς υλικοτεχνικές υποδομές, χωρίς τραπεζοκόμους κ.ά; Πώς αξιολογούνται όλοι αυτοί που χρόνια τώρα υπογράφουν για τη λειτουργία Νηπιαγωγείων σε ακατάλληλα, ενοικιαζόμενα και επικίνδυνα κτίρια, χωρίς αύλειους χώρους και με ελάχιστη χρηματοδότηση;
Η μάχη του κόσμου της εκπαίδευσης για την ακύρωση της αυτοξιολόγησης – αξιολόγησης έχει ήδη ξεκινήσει .
Συνεχίζεται η συγκέντρωση υπογραφών με βάση τα κείμενα της ΔΟΕ και των Συλλόγων Π.Ε., ενώ μαζικές είναι οι ακυρώσεις των σεμιναρίων επιμόρφωσης των στελεχών της εκπαίδευσης μετά από έντονες κινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών σε όλη τη χώρα καθώς και η άρνηση σε αρκετές περιπτώσεις των διευθυντών να συμμετέχουν σε τέτοια σεμινάρια.
Στη βάση όλων των παραπάνω εμείς οι Νηπιαγωγοί :
- Συγκεντρώνουμε υπογραφές ενάντια στην αυτοαξιολόγηση και την αξιολόγηση με βάση το κείμενο της ΔΟΕ (το επισυνάπτουμε )και το παραδίνουμε στο Σύλλογο μας
- Είμαστε σε ετοιμότητα και επαγρύπνηση, ενημερώνουμε το Σύλλογο της περιοχής μας και δε συμμετέχουμε στη διεξαγωγή σεμιναρίου για την αξιολόγηση που τυχόν επιχειρηθεί να γίνει, αξιοποιώντας με μαζική συμμετοχή γι’ αυτό το σκοπό, τις στάσεις εργασίας που έχει κηρύξει η ΔΟΕ.
- Δεν υποκύπτουμε σε πιέσεις Συμβούλων για συμμετοχή στις Ομάδες Εργασίας και τους επισημαίνουμε ότι σύμφωνα με την εγκύκλιο 1900089/Γ1/10/13. «Οι σχολικές μονάδες της προσχολικής αγωγής και τα ολιγοθέσια σχολεία(έως 3/θ) δεν υποχρεούνται στην
υλοποίηση σχεδίων δράσης, εκτός και εάν το επιλέξουν, με δική τους απόφαση.»
Συνάδελφοι η ενότητά μας θα καθορίσει το μέλλον μας και το μέλλον του Δημόσιου Νηπιαγωγείου Η απάντηση στην αξιολόγηση μπορεί να είναι μόνο μια: Δημόσιο και δωρεάν σχολείο για όλα τα παιδιά με εκπαιδευτικούς που θα δημιουργούν μέσα σε ένα κλίμα αλληλεγγύης, σεβασμού , δημοκρατίας και παιδαγωγικής ελευθερίας. Όχι στην αξιολόγηση -χειραγώγηση
Αθήνα 22/1/2014
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ