Είναι γνωστές οι δυσκολίες που προκύπτουν από τον διαμερισμό του μαθητικού πληθυσμού των 5ου και 6ου Δημ. Σχολ. Ζωγράφου. Περιοριζόμαστε εδώ στα κυριότερα αιτήματα για την καλύτερη δυνατή βελτίωση των όρων λειτουργίας στα προκάτ της Κοκκινοπούλου:
- Η εσωτερική περίφραξη του αύλειου χώρου του σχολείου στο σύνορο με το ιδιωτικό οικόπεδο, το οποίο πρακτικά παρεμβάλλεται και τέμνει την αυλή στα δύο, έχει πολλά σημεία όπου τα συρματοπλέγματα ή τα σίδερα στήριξης της περίφραξης προεξέχουν (οριζοντίως και καθέτως) και μάλιστα σε ύψος πολύ επικίνδυνο για τα παιδιά ηλικίας δημοτικού. Επιβάλλεται η επιφάνεια στην οποία οι μαθητές/τριες περνούν, ακουμπούν και καθημερινά τερματίζουν το τρέξιμό τους να είναι όσο το δυνατόν πιο λεία. Να γίνει αντικατάσταση της περίφραξης με νέα άλλου τύπου (πλέξιγκλας ή άλλο) η οποία να τερματίζει στο έδαφος, καθώς αυτή τη στιγμή η περίφραξη στηρίζεται επάνω σε ένα τσιμεντένιο σκαλοπάτι το οποίο προεξέχει επικίνδυνα προς το εσωτερικό της αυλής.
- Στα σημεία που σχηματίζει γωνία το οριζόντιο σίδερο στήριξης της παραπάνω εσωτερικής περίφραξης, εκεί δηλαδή που σχηματίζει γωνία και η αυλή, η συγκόλληση που έχει γίνει αφήνει περιθώρια σοβαρού ατυχήματος. Τα σημεία αυτά θα πρέπει να καλυφθούν άμεσα καθώς βρίσκονται στο ύψος του προσώπου των παιδιών.
- Στο σημείο της αυλής όπου συνορεύει το γήπεδο μπάσκετ με το φυλάκιο, ακριβώς εκεί που τελειώνει το γήπεδο και σε σχήμα Γ, υπάρχει μεγάλη υψομετρική διαφορά με τον υπόλοιπο αύλειο χώρο που το περιβάλλει, ενώ παράλληλα το σημείο διατρέχει σε ευθεία και κάτι σαν σκαλάκι λίγων πόντων. Αυτό ενέχει μεγάλο κίνδυνο για τα παιδιά που βγαίνουν με φόρα από τον χώρο του γηπέδου. Μία λύση θα ήταν η τοποθέτηση σε σχήμα Γ προστατευτικών κάγκελων τα οποία θα οριοθετούν τον χώρο του γηπέδου.
- Το φυλάκιο έχει κάγκελα στα παράθυρά του, τα οποία βρίσκονται στο ύψος του προσώπου των παιδιών. Πρέπει να αφαιρεθούν άμεσα.
- Κάλυψη με κατάλληλο προστατευτικό υλικό των κολόνων φωτισμού που βρίσκονται μέσα στην αυλή.
- Η μικρή πόρτα εξόδου επί της οδού Καλαβρύτων, στην πλευρά που βρίσκονται οι περισσότερες αίθουσες, έχει κενό από κάτω της το οποίο είναι ικανό ώστε να χωρέσει παιδί μικρής τάξης και να βγει εκτός.
- Η τσίγκινη σκεπή του οικοδομήματος που βρίσκεται μέσα στο ιδιωτικό οικόπεδο και συνορεύει με την αυλή με τον αέρα κουνιέται. Να εξασφαλιστεί η στατικότητά της.
- Αίθουσα πληροφορικής δεν υπάρχει. Απαιτείται ένα κοντέινερ ακόμη.
- Δεν υπάρχει ούτε ένας χώρος της αυλής που να σκιάζεται, με αποτέλεσμα τα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί στον ήλιο ή στις ακραίες καιρικές συνθήκες να μην έχουν πού να σταθούν. Το ίδιο ισχύει και για το μάθημα της γυμναστικής.
Πρέπει εδώ να τονιστεί πως με έγγραφα προς την Τεχνική υπηρεσία, τη Δημοτική Επιτροπή πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και το Γραφείο Παιδείας Δήμου Ζωγράφου, οι εκπαιδευτικοί των σχολείων μέσω της διεύθυνσης αυτών έχουν ζητήσει επανειλημμένως την άμεση διευθέτηση των ως άνω προβλημάτων από την πρώτη ημέρα κιόλας λειτουργίας τους. Επίσης, οι υπεύθυνοι και οι τεχνικοί που αναλαμβάνουν να διευθετήσουν τα ως άνω προβλήματα θα πρέπει να έρχονται πρώτα σε επαφή με τους εκπαιδευτικούς του σχολείου ώστε να τους υποδεικνύουν τα σημεία επακριβώς που εντοπίζουν οι ίδιοι καθημερινά ως επικίνδυνα. Δεν είναι σοβαρή αντιμετώπιση να εμφανίζονται ξαφνικά συνεργεία στον χώρο του σχολείου, να κάνουν μισή δουλειά και να φεύγουν, χωρίς να υπάρχει ένας σχεδιασμός συνολικός και χωρίς να συζητάνε με τους ανθρώπους που καθημερινά ζουν το πρόβλημα.