ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗΣ ΣΥΣΚΕΨΗΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΕΛΜΕ και ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΠΕ (10/9/2024)

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΝΙΚΗΣ! ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΑΛΛΙΩΣ ΜΕ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΜΙΣΘΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ, ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΓΑΘΑ (ΥΓΕΙΑ-ΠΑΙΔΕΙΑ-ΑΣΦΑΛΙΣΗ-ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ)

ΤΩΡΑ ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΣΦΑΓΕΙΟ ΤΩΝ ΣΥΜΠΤΥΞΕΩΝ, ΣΤΟΝ ΑΥΤΑΡΧΙΣΜΟ, ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΕΙΛΕΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ.

ΟΛΟΙ/ΟΛΕΣ ΣΤΙΣ ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ!

Την Τρίτη 10/9 πραγματοποιήθηκε, μετά από κάλεσμα των Γ΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, Συλλόγων Π.Ε. «Ηρώ Κωνσταντοπούλου» και Α΄ Αθηνών, πανελλαδική διαδικτυακή σύσκεψη συντονισμού Συλλόγων Εκπ/κών Π.Ε. και Ε.Λ.Μ.Ε. για την οργάνωση κοινών αγωνιστικών κινητοποιήσεων – δράσεων – πρωτοβουλιών  ενάντια στην αντιλαϊκή – αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης και τον κλιμακούμενο αυταρχισμό της.

Στη μαζική πανελλαδική σύσκεψη συμμετείχαν με απόφαση 34 Σ.Ε.Π.Ε./Ε.Λ.Μ.Ε. και εκατοντάδες συνάδελφοι/-ισσες από όλη τη χώρα. Συγκεκριμένα:

Σ.Ε.Π.Ε.: Α΄ Αθηνών, «Αθηνά», Αιγάλεω, Αμαρουσίου, «Αριστοτέλης», Β΄ Θεσσαλονίκης, Γλυφάδας-Βούλας-Βάρης-Βουλιαγμένης, Ζακύνθου, «Ηρώ Κωνσταντοπούλου», «Κ. Σωτηρίου», Κω-Νισύρου, Λαγκαδά, Νήσων Αργοσαρωνικού, «Περικλής», «Πρόοδος», «Ρήγας Φεραίος», Σύρου-Τήνου-Μυκόνου

Ε.Λ.Μ.Ε.: Α΄ Κυκλάδων, Άνω Λιοσίων-Ζεφυρίου-Φυλής, Β΄ Έβρου, Γ΄ Θεσ\νίκης, Ε΄ Αθήνας, Ε΄ Θεσ\νίκης, Καστοριάς, Λασιθίου, Φωκίδας, Χανίων

Επιπλέον, ως παρατηρητές, συμμετείχαν οι Σ.Ε.Π.Ε. Καλλιθέας-Μοσχάτου, Υπαίθρου Θεσσαλονίκης και οι Ε.Λ.Μ.Ε. Β΄ Αθήνας, Γ΄ Αθήνας, Εύβοιας, Ηλείας, Καλλιθέας-Νέας Σμύρνης-Μοσχάτου.

Στην μαζική και μαχητική αυτή πανελλαδική σύσκεψη αγώνα με δεκάδες σωματεία και εκατοντάδες συναδέλφους/-ισσες από όλη τη χώρα εκφράστηκε το μαζικό ρεύμα αντίστασης στην αντιεκπαιδευτική πολιτική κυβέρνησης – Ο.Ο.Σ.Α. – Ε.Ε., η αναγκαιότητα για ένα μαχητικό πολύμορφο αγώνα διαρκείας ενάντια στη σφοδρότητα της επίθεσης στον δημόσιο δωρεάν και καθολικό χαρακτήρα της εκπαίδευσης. Τα σωματεία τοποθετήθηκαν στη σύσκεψη με βάση τις αποφάσεις τους, το πλαίσιο πάλης και δράσης τους, καταθέτοντας τα ακόλουθα: 

  • Με την έναρξη της σχολικής χρονιάς, και ήδη από το καλοκαίρι, είναι σε εξέλιξημαζικές κινητοποιήσεις των ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ στις περισσότερες περιοχές της χώρας στις Διευθύνσεις Εκπ/σης ΠΕ και ΔΕ και στις Περιφέρειες, με εκατοντάδες εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητ(ρι)ες να απαιτούν την ακύρωση των περικοπών και συμπτύξεων τμημάτων με ριζική μείωση των μαθητών στο τμήμα, την αυτοδίκαιη μονιμοποίηση όλων των νεοδιόριστων ενάντια στις αξιολογικές διαδικασίες, την αδιαπραγμάτευτη προάσπιση του απεργιακού δικαιώματος ενάντια στις απειλές και την τρομοκρατία των πειθαρχικών.
  • Η ομοβροντία μέτρων με κεντρική αιχμή την αξιολόγηση βαθαίνουν τη σκληρή αντιεκπαιδευτική πολιτική σε βάρος του δημόσιου σχολείου, των μαθητ(ρι)ών και των εκπαιδευτικών:η μη αυτοδίκαιη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων, οι απειλές και τα πειθαρχικά πάνε χέρι χέρι με τον πέλεκυ του δημοσιονομικού κόφτη που υπαγορεύει τις περικοπές\συμπτύξεις και συγχωνεύσεις τμημάτων και τις μετακινήσεις μαθητών, τα χιλιάδες ακάλυπτα κενά. Η Κυβέρνηση της Ν.Δ προχώρησε μέσα στο καλοκαίρι, με κλειστά τα σχολεία, σε σαρωτικές συμπτύξεις. Έκλεισαν πάνω από 1.000 τμήματα, χιλιάδες συνάδελφοι/ισσες, σε όλη τη χώρα χαρακτηρίστηκαν ως υπεράριθμοι. Στην πολύπαθη ΤΕΕ η «σφαγή» των λεγόμενων ολιγομελών δεν είναι τυχαία: μεθοδεύονται αφενός η είσοδος του ιδιωτικού τομέα και αφετέρου το κλείσιμο των συστεγαζόμενων ΕΠΑΛ.
  • Την ίδια στιγμή προωθούνται νέες αντιεκπαιδευτικές αλλαγές με τον νόμο για τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό της εκπαίδευσης.Έτσι με βάση το λεγόμενο «Ανοιχτό σχολείο», κάθε λογής ιδιώτες θα αλωνίζουν και θα κερδοφορούν στα σχολεία αναλαμβάνοντας τον επαγγελματικό προσανατολισμό, την «ενδοσχολική βία», την επιμόρφωση μας, την ειδική αγωγή σε παιδιά άνω των 15 ετών. Με το  ψηφιακό σχολείο και φροντιστήριο η κυβέρνηση «μονιμοποιεί» την τηλε-εκπαίδευση, συρρικνώνοντας δραστικά το σχολικό δίκτυο των μικρών αρχικά σχολείων σε απομακρυσμένες και δυσπρόσιτες περιοχές και τις ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό, καταργώντας ουσιαστικά το καθολικό δικαίωμα στη μόρφωση και  εντείνοντας τις ανισότητες, υπονομεύοντας τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητ(ρι)ών. Τα μέτρα αυτά αποτελούν τη συνέχιση της σκληρής αντιεκπαιδευτικής πολιτικής σε βάρος του δημόσιου σχολείου, των μαθητ(ρι)ών και των εκπαιδευτικών που προωθεί η κυβέρνηση της ΝΔ, υλοποιώντας με ευλάβεια όλες τις ντιρεκτίβες της ΕΕ και του ΟΟΣΑ. Επιδιώκουν να μετατρέψουν την εκπαίδευση σε εμπόρευμα (σχολείο–επιχείρηση,  φθηνό, ανταγωνιστικό, των αποκλεισμών και της κατηγοριοποίησης, της αμάθειας, της παιδαγωγικής ασφυξίας), τους γονείς σε πελάτες και τους εκπαιδευτικούς σε άβουλους-υπάκουους κακοπληρωμένους υπαλλήλους, να απογειώσουν τους ταξικούς φραγμούς, να μεταλλάξουν ακόμα περισσότερο το περιεχόμενο της προς συντηρητική κατεύθυνση. Αυτό εννοεί ο υπουργός παιδείας Πιερρακάκης, όταν στη ΔΕΘ δήλωσε ότι φέτος είναι «η χρονιά της παιδείας» και πως «νέες προκλήσεις παγκοσμίως απαιτούν την ανάπτυξη νέων δεξιοτήτων, περισσότερη κριτική σκέψη και προσαρμοστικότητα σε ευμετάβλητες συνθήκες».
  • Ταυτόχρονα το Υπουργείο εντείνει την υποβάθμιση του παιδαγωγικού μας ρόλου και την κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών μέσα από την αξιολόγηση, τις απειλές, τους εκβιασμούς και τις διώξεις συναδέλφων που συνεχίζουν να αντιστέκονται.Διευθυντές/ντριες εκπαίδευσης ΠΕ και ΔΕ απειλούν και εκβιάζουν, αφού έφτασαν στο σημείο να καλέσουν μέσα στο καλοκαίρι νεοδιόριστες/ους και διευθυντές/ντριες, προϊσταμένες/ους που συμμετείχαν μαζικά στη διαρκώς επαναπροκηρυσσόμενη απεργία-αποχή από την αξιολόγηση των σωματείων και των ομοσπονδιών να παραλάβουν κλήσεις σε πειθαρχικά (Χαλκιδική, Πέλλα, Θεσσαλονίκη, Ροδόπη, Κιλκίς, Αργολίδα, Β’ Αθήνας, Δυτική Αττική, Πάτρα, Χανιά). Το ΥΠΑΙΘΑ βλέπει την αντίδραση του εκπαιδευτικού κινήματος ενάντια στην αξιολόγηση τρία χρόνια τώρα και θέλει να την σπάσει! Χαιρετίζουμε τους/τις χιλιάδες νεοδιόριστους/ες που αψήφησαν το όργιο απειλών και χυδαίας τρομοκρατίας της ηγεσίας του υπουργείου και συνεχίζουν στην πρώτη γραμμή του αγώνα!
  • Η απόφαση του διοικητικού εφετείου Αθηνών για αυτοδίκαιη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων αποτελεί νικηφόρο βήμα και δικαίωση της μάχης που δίνει σθεναρά και αποφασιστικά το εκπαιδευτικό κίνημα με το μπλοκάρισμα της αξιολόγησηςκαι δύναμη πυρός τις/τους χιλιάδες απεργούς απέναντι στην κατίσχυση της τρομοκρατίας και του φόβου. Έναν αγώνα με πρωταγωνιστικό και καθοριστικό το ρόλο των πρωτοβάθμιων σωματείων. Γι’ αυτό χωρίς καμία καθυστέρηση τα πρωτοβάθμια εκπαιδευτικά σωματεία και μέσα στο καλοκαίρι ακόμα πήραν αγωνιστικές πρωτοβουλίες, οργάνωσαν κινητοποιήσεις, συσπείρωσαν τους συναδέλφους-ισσες, δήλωσαν ξεκάθαρα πως δε θα διστάσουμε να αντεπιτεθούμε απέναντι σε διευθυντές εκπαίδευσης που θα επιλέξουν να αυθαιρετήσουν είτε με άρνηση μονιμοποιήσεων είτε με παύσεις και ποινές. Απαιτούν ο αγώνας να μην περιοριστεί σε διεκπεραιωτικές καταγγελίες χωρίς μέτρα στήριξης και τις αναγκαίες νομικές και κινηματικές ενέργειες από τις ομοσπονδίες και τα εκπαιδευτικά σωματεία.
  • Όλα αυτά εξελίσσονται μέσα σε ένα περιβάλλον όξυνσης της επίθεσης.Η κυβέρνηση της ΝΔ, παρά τη  μαζική αποδοκιμασία των ευρωεκλογών με την συναίνεση-ανυπαρξία στοιχειώδους κοινοβουλευτικής αντιπολίτευσης, βιάζεται να προχωρήσει τα αντιλαϊκά σχέδιά της, τις αναδιαρθρώσεις υπέρ της εργοδοσίας και του κεφαλαίου. Νέο μνημόνιο και αντιλαϊκά μέτρα μέσω του ταμείου ανάκαμψης, δημοσιονομική σταθερότητα, ματωμένα πλεονάσματα και οικονομία του πολέμου, φτώχεια και μισθοί πείνας, ακρίβεια, 6ήμερο και ελαστική εργασία χωρίς δικαιώματα, όλα τα δημόσια αγαθά γίνονται πεδίο κέρδους. Οι εκπαιδευτικοί, όπως και όλη η κοινωνία, δεν μπορούν να τα βγάλουν πέρα με μισθούς μνημείο ντροπής: 776 ευρώ στον νεοδιόριστο εκπαιδευτικό με ΜΚ1, περίπου 1.000 ευρώ στη μεγάλη πλειονότητα του κλάδου και 1.350 ευρώ ο καταληκτικός μισθός, ενώ οι αυξήσεις-κοροϊδία εξανεμίζονται από την πρωτοφανή ακρίβεια και τις ραγδαίες κερδοσκοπικές ανατιμήσεις σε ενοίκια-τρόφιμα-ρεύμα-καύσιμα. Την ίδια στιγμή πακτωλός δις και φοροαπαλλαγές σε μεγαλοεπιχειρηματίες, εργολάβους, καναλάρχες, εφοπλιστές.
  • Παράλληλα ηόλο και ενεργότερη συμμετοχή της χώρας στον πόλεμο στην Ουκρανία και στη Μ. Ανατολή, η στήριξη του κράτους δολοφόνου του Ισραήλ ενάντια στον Παλαιστινιακό λαό, η βαθύτερη πρόσδεση στον ιμπεριαλισμό ΗΠΑ και συμμάχων τους φέρνει τον πόλεμο «στο σπίτι μας», ενώ το τεράστιο κόστος των εξοπλιστικών δαπανών – σταθερά πάνω από 6 δις το χρόνο για  την υπεράσπιση των συμφερόντων του ελληνικού κεφαλαίου στις εμπόλεμες περιοχές και την προσπάθεια της αναβάθμισης του ρόλου του στο διεθνή καταμερισμό, σφίγγει ακόμα περισσότερο τη θηλιά της λιτότητας στο λαιμό των εργαζόμενων και του στερεί την ικανοποίηση βασικών αναγκών. Το εκπαιδευτικό κίνημα συμμετέχει στα συλλαλητήρια και τις δράσεις αλληλεγγύης στον Παλαιστινιακό λαό και θα συμβάλλει στο αναγκαίο αντιπολεμικό κίνημα που θα στηθεί εμπόδιο στις επιδιώξεις τους.

Απεργιακός αγώνας διαρκείας για το δικαίωμά μας στο μισθό, στην εργασία, στη δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση ενάντια στον αυταρχισμό, την καταστολή και τις απειλές του Υπουργείου και της Κυβέρνησης.

Η απονομιμοποίηση μέρα με τη μέρα της κυβέρνησης της ΝΔ στις συνειδήσεις του κόσμου μεγαλώνει, όπως και η δυσαρέσκεια-δυσφορία και ο θυμός ενάντια στην αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης της ΝΔ, η οργή του κόσμου της εκπαίδευσης, εκπαιδευτικών, μαθητ(ρι)ών και γονέων που έχει πάρει σάρκα και οστά στις συνεχείς κινητοποιήσεις των ΕΛΜΕ-ΣΕΠΕ. Απαιτείται να δοθεί συνολική αγωνιστική απάντηση και αντεπίθεση των εκπαιδευτικών που θα τους χαλάσει τα σχέδια! Τώρα είναι η ώρα, η οργή και αγανάκτηση του εκπαιδευτικού κόσμου να βγει στους δρόμους με άμεση απεργιακή απάντηση στον αυταρχικό κατήφορο της κυβέρνησης και οργάνωση της κλιμάκωσης πολύμορφου αγώνα διαρκείας ενάντια στην αντιεκπαιδευτική αυταρχική πολιτική κυβέρνησης, Ε.Ε., Ο.Ο.Σ.Α., κόντρα στο μπαράζ αντιλαϊκών – αντιεκπαιδευτικών μέτρων που συνεχίζεται και εντείνεται.

Με βάση τα παραπάνω και τις αποφάσεις των σωματείων κατατέθηκαν οι παρακάτω προτάσεις:

Απαντάμε με παρατεταμένο, πολύμορφο απεργιακό αγώνα και κλιμάκωσή του με το σύνολο των διεκδικήσεων μας που θα καθορίζεται από τις Γ.Σ. με απεργίες, συγκεντρώσεις, καταλήψεις, ενημερώσεις, εκδηλώσεις μέχρι το τέλος της χρονιάς. Αγώνας με πανεκπαιδευτικό βηματισμό, που θα συναντηθεί με τους αγώνες των υγειονομικών και το σύνολο του εργατικού κινήματος και της κοινωνίας για την ανατροπή της αντιλαϊκής πολιτικής για αποκλειστικά δημόσια Παιδεία και Υγεία για όλο το λαό.

  • ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΡΑ! Απαιτούμε με το άνοιγμα των σχολείων μέσα στον Σεπτέμβρη 24ωρη ή 48ωρη απεργίαως εκκίνηση του απεργιακού αγώνα της φετινής χρονιάς για την αντεπίθεση του εκπαιδευτικού κινήματος στην ολομέτωπη επίθεση της κυβέρνησης.
  • Καλούμε όλες/όλους τους/τις εκπαιδευτικούς σε μαζική συμμετοχή στις Γενικές Συνελεύσεις!Άμεση σύγκληση ΓΣ των ΕΛΜΕ και ΓΣ προέδρων ως 21-9. Με πρόταση αγώνα στις ΓΣ για απεργία 24ωρη ή 48ωρη στις αρχές του Οκτώβρη, νέο γύρο γενικών συνελεύσεων και ολομέλειες προέδρων σε ΔΟΕ/ΟΛΜΕ για τη συνέχιση και κλιμάκωση του αγώνα.
  • Την πρώτη εβδομάδα έναρξης των σχολείων και την ημέρα του αγιασμού οργανώνουμε πανελλαδικά κινητοποιήσεις, συγκεντρώσεις, παραστάσεις σε Περιφέρειες, ΔΙΠΕ/ΔΙΔΕενάντια στην περικοπή τμημάτων σε όλη την εκπαίδευση από τα νηπιαγωγεία ως τα λύκεια, την κάλυψη των κενών και την αξιολόγηση-τρομοκρατία.
  • Προχωράμε σε πανεκπαιδευτικά απογευματινά συλλαλητήρια σε όλη τη χώρα μαζί με γονείς, μαθητ(ρι)ες στις 20/9.
  • Οι ΕΛΜΕ-ΣΕΠΕ οργανώνουμε πανελλαδική σύσκεψη νεοδιόριστων με δικηγόρους του κινήματος στις 15 ή 16/9για τις ενέργειες επιβολής των μονιμοποιήσεων, νομικές, κινηματικές και άλλες ενέργειες/βήματα ενάντια στην τρομοκρατία και τις απειλές για πειθαρχικά ώστε να υπάρξει η απαραίτητη αγωνιστική συσπείρωση των χιλιάδων συναδέλφων/ισσων που συμμετέχουν πανελλαδικά στην μάχη ενάντια στην αξιολόγηση
  • Προχωράμε σε κατάθεση αίτησης/αιτήματος προς τα ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ και τις Διευθύνσεις εκπαίδευσης,με την οποία οι νεοδιόριστοι του ’22 αιτούνται να υλοποιηθούν όλες οι νόμιμες και απαραίτητες ενέργειες για τη μονιμοποίησή τους. Να παρθούν άμεσα μέτρα για την προσφυγή και για τους νεοδιόριστους του’22. Καταθέτουμε άμεσα αντίστοιχες αιτήσεις για το 2022 και στις Ομοσπονδίες.
  • Προειδοποιούμε τα στελέχη της εκπαίδευσης(Συντονιστές-Συμβούλους, Διευθυντές σχολείων και Διευθύνσεων ΠΕ/ΔΕ)  που εκφοβίζουν και τρομοκρατούν τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες ότι θα υπερασπίσουμε τον καθένα και την καθεμιά, σαν μια γροθιά απέναντι σε εκβιασμούς, απειλές, πιέσεις κ.λπ. Θα αξιοποιήσουμε όλα τα μέσα και νομικά με μηνύσεις στους/στις Διευθυντ(ρι)ές Εκπ/σης που υπογράφουν πειθαρχικά και δεν μονιμοποιούν τους/τις νεοδιόριστους/ες
  • Απευθυνόμαστε στουςδικηγορικούς συλλόγους και σε συνταγματολόγους ώστε να υλοποιηθεί ως άμεσα εκτελεστή η απόφαση του διοικητικού εφετείου που δικαιώνει τους/τις νεοδιόριστους του ’20 και για την υπεράσπιση του απεργιακού δικαιώματος
  • Συνεχίζουμε τη μάχη ενάντια στην αξιολόγηση υπογράφοντας τη δήλωση απεργίας αποχής,την πρωτοκολλούμε συλλογικά ή ατομικά και δεν υπογράφουμε κανένα άλλο έγγραφο. Καλούμε σε συνεχόμενες επαναπροκηρύξεις της Α-Α με κάθε δυνατό τρόπο (ΑΔΕΔΥ-ΟΛΜΕ/ΔΟΕ-ΕΛΜΕ/Σύλλογοι Εκπ/κών ΠΕ).
  • Συνεχίζουμε με την κήρυξη στάσεων εργασίας(μονόωρες, δίωρες, τρίωρες) συμπληρωματικά στις στάσεις εργασίας των ΔΟΕ/ΟΛΜΕ, όταν ο/η αξιολογητής/τρια προσπαθεί να μπει στην τάξη για “παρακολούθηση” της διδασκαλίας. Δεν τους το επιτρέπουμε!
  • Σταματάμε παντού τις αξιολογήσειςμε στάσεις εργασίας από σύλλογο διδασκόντων και εκπαιδευτικούς! Κανένας/καμιά μόνος του/μόνη της! Η αξιολόγηση δεν είναι ατομική υπόθεση ενός εκπαιδευτικού, αφορά όλον τον κλάδο! Κάθε εκπαιδευτικός που αξιολογείται φέρνει τις συνέπειες της αξιολόγησης που θα ακολουθήσουν σε επόμενα νομοσχέδια, με ανισότητες στους μισθούς, τις συνέπειες σε βαθμολογική, υπηρεσιακή μισθολογική εξέλιξη, καθώς και την άρση της μονιμότητας, ακόμη πιο κοντά!
  • Παράλληλα παίρνουμε όλα τα αναγκαία μέτραστήριξης του αγώνα κατά της αξιολόγησης (ενημερώσεις, εκδηλώσεις, καθημερινά δελτία τύπου για εξελίξεις, αφίσα, συνέντευξη τύπου, συγκρότηση επιτροπής αγώνα σε κάθε Ε.Λ.Μ.Ε. και Σ.Ε.Π.Ε. κατά της αξιολόγησης, ενημερωτικών υποστηρικτικών τηλεδιασκέψεων και κεντρικής εκδήλωσης. κ.ά.) και απεύθυνσης στους γονείς και (στη β/θμια) στους μαθητές μας με καμπάνια ενημέρωσης (γράμμα στους μαθητές και τους γονείς, συσκέψεις με συλλόγους γονέων, αφίσα), και ζητάμε τη στήριξή τους με συλλογικές τους αποφάσεις από το γονεϊκό κίνημα και από τα μαθητικά συμβούλια σε κάθε φάση της αξιολογικής διαδικασίας.
  • Καλούμε στις 18/9/2024 στην αντιφασιστική διαδήλωση στην επέτειο για τα 11 χρόνια από τη δολοφονία του Π.Φύσσα από μέλη των νεοναζί της Χ.Α.
  • Καλούμε κάθε Σ.Ε.Π.Ε./Ε.Λ.Μ.Ε. και τις ΔΟΕ/ΟΛΜΕ/ΑΔΕΔΥ να βγάλουν ψηφίσματα στήριξης στον σύλλογο διδασκόντων του 1ου ΓΕΛ Αλεξανδρούπολης και για τη συναδέλφισσα Κυριακή Μπουρμπούλη απαιτώντας την άμεση ανάκληση της αυθαίρετης και παράνομης ενέργειας του ΔΙΠΕ Β΄ Αθήνας. Απαιτούμε την άμεση ακύρωση της παύσης από τα καθήκοντά τους ως προϊσταμένων νηπιαγωγείων στη Β΄ Αθήνας και στην Αργολίδα, των δύο συναδελφισσών, οι οποίες συμμετέχουν στην απεργία αποχή από την ατομική αξιολόγηση.
  • Συνεχίζουμε τη μάχη γιαμείωση του ωραρίου των νηπιαγωγών και των εκπαιδευτικών ολιγοθεσίων
  • Συγκροτούμε μέτωπο αγώνα και υπεράσπισης των δημόσιων αγαθών, παιδεία-υγεία-ρεύμα-νερό-ασφάλιση-συγκοινωνίες-πολιτισμός
  • Οι εκπαιδευτικοί παίρνουμε θέση για την ειρήνη – φιλία – ανεξαρτησία – αλληλεγγύη και συλλογική ευημερία των λαών ενάντια στον πόλεμο και τον ιμπεριαλισμό.Λευτεριά στην Παλαιστίνη. Έξω ΗΠΑ-ΝΑΤΟ-ΕΕ-Ρωσία από την Ουκρανία. Απεμπλοκή της χώρας μας από όλες τις ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις του ΝΑΤΟ και της ΕΕ. Έξω η Ελλάδα από ΕΕ και ΝΑΤΟ. Έξω οι αμερικανο-νατοϊκές βάσεις από τη χώρα μας. Στηρίζουμε και συμμετέχουμε στις κινητοποιήσεις αλληλεγγύης στον Παλαιστινιακό λαό στο Σύνταγμα κάθε Σάββατο και στην κινητοποίηση στις εγκαταστάσεις της MOTOR OIL κατά της παροχής στρατιωτικών καυσίμων στο γενοκτονικό πόλεμο ενάντια του Παλαιστινιακού λαού το Σάββατο 21/9.

Με ενότητα, αποφασιστικότητα και πίστη στη συλλογική μας δύναμη απορρίπτουμε την αξιολόγηση, υπερασπιζόμαστε την εργασιακή και παιδαγωγική μας αξιοπρέπεια και ορθώνουμε τείχος προστασίας του δημόσιου σχολείου για όλα τα παιδιά ενάντια στα σχέδια κατηγοριοποίησης και εμπορευματοποίησής του.

ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ, ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΜΑΣ, ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ!