Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καταγγέλλει την κυβέρνηση της ΝΔ και την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ που έχουν την πλήρη και κύρια ευθύνη για την πρωτοφανή και απρόκλητη επίθεση των ΜΑΤ με χημικά και γκλομπς στην πανεκπαιδευτική συγκέντρωση, της Τετάρτης 4 Σεπτεμβρίου στο Υπουργείο Παιδείας, σε εκπαιδευτικούς γονείς και ανήλικους μαθητές, ακόμα και στα μέλη των Διοικητικών Συμβουλίων της Δ.Ο.Ε., Ο.Λ.Μ.Ε. και Α.Σ.Γ.Μ.Ε..
Θεωρούμε απαράδεκτη την πεισματική άρνηση της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘΑ να συναντήσει τους φορείς της εκπαιδευτικής κοινότητας κατά τη διάρκεια της συγκέντρωσης. Ο κρυπτόμενος, για άλλη μια φορά, κ. Πιερρακάκης ενώ βρισκόταν στο Υπουργείο Παιδείας το «έσκασε» κυριολεκτικά από τη πίσω πόρτα για να μη συναντήσει τους εκπροσώπους των εκπαιδευτικών και των γονιών.
Είναι προφανές ότι Κυβέρνηση και πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ δεν διατίθενται να δώσουν καμία ουσιαστική λύση στα εκρηκτικά προβλήματα των σχολείων που ξεκινούν σε λίγες ημέρες. Η σημερινή επιχείρηση καταστολής, οι διώξεις και οι απειλές στους εκπαιδευτικούς που αγωνίζονται είναι η πραγματική όψη της αντιεκπαιδευτικής – αντιπαιδαγωγικής πολιτικής της Κυβέρνησης που συνεχίζεται και εντείνεται.
Είναι πολιτική επιλογή τους η συγχώνευση 1.000 και πλέον τμημάτων στα Δημοτικά και το στοίβαγμα μαθητών σε 25αρια τμήματα. Δεν υπάρχει καμία μέριμνα της πολιτείας για τις εικόνες ντροπής χιλιάδων συναδέλφων που δεν μπορούν να βρουν στέγη και να ανταπεξέλθουν οικονομικά με τα 776 € μισθό το μήνα. Δεν έχουν να παρουσιάσουν κανένα μέτρο για τις επικίνδυνες, σε πολλές περιπτώσεις, σχολικές υποδομές, τις τάξεις κλουβιά και τα κοντέινερ που κάνουν μάθημα οι μαθητές/τριες μας και οι συνάδελφοι/ισσες μας.
Απάντηση στον αυταρχικό δρόμο της Κυβέρνησης αποτελούν οι δυναμικές και αγωνιστικές κινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών του επόμενου διαστήματος μαζί με μαθητές/τριες και γονείς για να ακυρωθούν όλες οι συγχωνεύσεις τμημάτων, να δοθούν ουσιαστικές αυξήσεις στους εκπαιδευτικούς και να παρθούν μέτρα για τις σχολικές υποδομές.
Η συλλογική δράση των εκπαιδευτικών, των γονιών και των μαθητών/τριων, είναι η απάντηση για την υπεράσπιση του δημόσιου σχολείου!