Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. χαιρετίζει τις δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης που όλη την προηγούμενη σχολική χρονιά, με την περήφανη και αγωνιστική στάση τους στις συνεδριάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων, πήραν αποφάσεις που κρατούν όρθιο το Δημόσιο Σχολείο και υπερασπίζονται τους μαθητές και το καθολικό δικαίωμά τους στη μόρφωση.
Η ενιαία αγωνιστική στάση των εκπαιδευτικών είχε απέναντί της σειρά απειλών, «προειδοποιήσεις» για διοικητικές κυρώσεις, βομβαρδισμό πονημάτων από το Ι.Ε.Π. για την αξιολόγηση, διαδικτυακό εκφοβισμό, από την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. και ελάχιστους συντονιστές εκπαίδευσης που χρησιμοποίησαν το όπλο της βαθμολογίας αλλά δεν κάμφθηκε.
Σύμφωνα με στοιχεία των Συλλόγων Εκπαιδευτικών Π.Ε., πάνω από 3.762 Σύλλογοι Διδασκόντων ακολούθησαν τις αποφάσεις της Δ.Ο.Ε. και έπεται συνέχεια…
Συνεχίζουμε αταλάντευτα.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. στη συνεδρίασή του στις 6 Σεπτεμβρίου 2022 αποφάσισε τη συνέχιση του αγώνα ενάντια στην εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, ενάντια στην κατηγοριοποίηση και την υποβάθμιση των νόμων 4692/20 και 4823/21, με την τακτική των Ενιαίων Κειμένων.
Τις αμέσως επόμενες ημέρες θα υπάρξει ανακοίνωση του Δ.Σ. της Ομοσπονδίας με τα νέα Ενιαία Κείμενα ώστε να προχωρήσουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, συλλογικά στην ανάρτησή τους. Μέχρι τότε καλούμε τους Συλλόγους Διδασκόντων να μην σπεύσουν να προχωρήσουν σε σχετική συνεδρίαση αλλά να αναμένουν τα κείμενα της Ομοσπονδίας τα οποία θα σταλούν έγκαιρα στις σχολικές μονάδες.
Καλούμε τους Σ.Ε.Π.Ε. όλης της χώρας να βρίσκονται σε διαρκή επικοινωνία και ενημέρωση των εκπαιδευτικών μπροστά στη νέα φάση του αγώνα.
Καλούμε όλους/ες τους/τις συναδέλφους να συνεχίσουν απτόητοι το έργο που επιτελούν.
Δε θα σταματήσουμε το δίκαιο αγώνα μας για ένα σχολείο σύγχρονο, δημοκρατικό και συνεργατικό, για ένα σχολείο που θα καλύπτει τις μορφωτικές και αναπτυξιακές ανάγκες όλων των μαθητών/τριών μας. Συνεχίζουμε αποδομώντας την αντιεκπαιδευτική πολιτική, αντιστεκόμενοι στην εμπορευματοποίηση της εκπαίδευσης, την κατηγοριοποίηση σχολείων, μαθητών, εκπαιδευτικών και την αντιδημοκρατική χειραγώγηση, που επιδιώκεται να γίνει κανόνας στην εκπαιδευτική πραγματικότητα του δημόσιου σχολείου.