Το Υπ. Παιδείας, αδυνατώντας να αντιπαρατεθεί στην εκπαιδευτική και παιδαγωγική ουσία της κριτικής σε σχέση με τους δήθεν καινοτόμους θεσμούς των μεντόρων και των ενδοσχολικών συντονιστών, ακολουθεί, για μια ακόμα φορά, τον δρόμο των δικαστικών προσφυγών και διώξεων.
Αν και αναμενόμενη, με δεδομένα τα όσα ζήσαμε το τελευταίο διάστημα με την παρόμοια αντίδραση της πολιτικής ηγεσίας του Υ.ΠΑΙ.Θ. για την απεργία-αποχή για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου, είναι απαράδεκτη η στάση του Υπουργείου Παιδείας να οδηγεί τη Δ.Ο.Ε. για μια ακόμα φορά στις αίθουσες των δικαστηρίων με διαδικασίες fast track που ξεπερνούν κάθε νοσηρή φαντασία. Με το εξώδικο να φτάνει στα γραφεία της Δ.Ο.Ε. στις 11:30 και τη δίκη να ξεκινάει στη 1 μ.μ.! Μετά τις χθεσινές προσφυγές της κυβέρνησης εναντίον των απεργιακών αγώνων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, στους εργαζόμενους του Ε.Ο.Δ.Υ. και του ξενοδοχείου «Τιτάνια», έρχεται η σειρά του δικού μας κλάδου.
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Δεν έχουμε καμία αυταπάτη σε σχέση με την απόφαση του δικαστηρίου. Σε καμία περίπτωση όμως δεν πρόκειται να αποδεχτούμε τον κυβερνητικό αυταρχισμό, τις απαράδεκτες μεθοδεύσεις και τις προειλημμένες δικαστικές αποφάσεις ως μια κανονικότητα.
Όση λάσπη και αν ρίχνει το Υπουργείο Παιδείας, όσα ψέματα και αν χρησιμοποιεί για να συκοφαντήσει τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς που δίνουν καθημερινή μάχη για τη μόρφωση των μαθητών, που κρατάνε όρθια τα σχολεία χωρίς καμία στήριξη Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΔΕ ΛΕΡΩΝΟΝΤΑΙ. Μέσα στα σχολεία μας, μέσα στις τάξεις, οι γονείς και οι μαθητές μας γνωρίζουν τι ακριβώς συμβαίνει, κρίνουν με βάση την πείρα τους.
Διευκρινίζουμε πως η απεργία – αποχή ισχύει κανονικά μέχρι την κοινοποίηση της όποιας τυχόν αρνητικής απόφασης και ως εκ τούτου, δεν προχωράμε σε κανένα ορισμό μεντόρων και ενδοσχολικών συντονιστών.
Προχωράμε σε διευκολυντική στάση εργασίας τη Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2022 από τις 11:30 μέχρι 13:15 για το πρωινό και από 13:15 έως τις 17:30 για το ολοήμερο.
Δυναμώνουμε τον αγώνα μας, συσπειρωνόμαστε στα σωματεία μας, συλλογικά αντιστεκόμαστε στην υποβάθμιση του παιδαγωγικού μας έργου, την απαξίωση των συλλόγων διδασκόντων, την κατηγοριοποίηση σχολείων, μαθητών και εκπαιδευτικών.